Intrebari frecvente

Cum aplic

Cum aplic pentru imprumut?

Aplicare online
Foloseste simulatorul de credit din prima pagina si apoi completeaza cererea de creditare online.

Aplicare pe mobil
Descarca gratuit aplicatia din PlayStore si/sau App Store, instaleaz-o si urmeaza pasii de completare a cererii de imprumut.

Cat de sigura este aplicatia pentru smartphone?

Aplicatia este securizata iar informatiile transmise sunt confidentiale. Accesul in aplicatia mobila se face prin autentificare cu numar de telefon si parola, de aceea e important sa retii aceasta parola si sa nu o transmiti nimanui. Din motive de siguranta, sesiunile de lucru din contul de client sunt limitate in timp, conform practicilor utilizate in domeniu.

Pot aplica daca nu am o adresa de e-mail?

In cazul in care nu ai o adresa de email inrolata, nu vei putea primi comunicarile din partea Mobilo cu privire la situatia creditului tau.

De ce acte am nevoie pentru a aplica?

Ai nevoie de cartea de identitate emisa de autoritatile din Romania si a carei valabilitate sa fie mai mare de 60 de zile fata de data aplicarii. La aplicare, este necesar sa incarci o poza clara* (nu copie tip xerox) a cartii de identitate, precum si o poza selfie.

Te rugam sa te asiguri ca sunt clar vizibile atat detaliile fetei cat si detaliile cartii de identitate. Lumina trebuie sa vina din fata, astfel incat toate detaiile pozei sa fie foarte clare.

*Daca, din diverse motive, nu putem vizualiza venitul tau declarat la ANAF, va fi necesar sa ne trimiti o copie a extrasului de cont (de unde sa reiasa incasarea salariului) sau o adeverinta de salariu ori talonul de pensie. Aceste documente vor putea fi trimise atat pe Email cat si pe Whsatsapp.

 **Imaginea cu documentele transmise trebuie sa fie o imagine clara si nu o copie xerox. Te rugam sa  te asiguri ca numele tau si contul IBAN sunt clare, vizibile si ca data emiterii nu este mai veche de o luna (de exemplu, daca aplici in data de 25 a lunii in curs, data emiterii nu poate fi mai veche de data de 1 a lunii precedente).

Ce sume pot imprumuta si pentru cat timp?

Valoarea minima a imprumuturilor oferite de Mobilo Credit incepand cu al doilea imprumut este de 300 de lei, iar valoarea maxima - 25000 de lei.

Perioada maxima pentru care poti contracta un imprumut Mobilo Credit este de 5 ani.

Un nou imprumut va fi acordat doar dupa confirmarea primirii, in contul Mobilo Finance, a banilor de la imprumutul precedent.

Care este varsta minima si maxima pentru a putea obtine un imprumut Mobilo?

Varsta minima este de 18 de ani, iar varsta maxima - 70 de ani.

Cat trebuie sa am salariul ca sa pot avea acces la un imprumut Mobilo Credit?

Salariul net sau veniturile tale nete lunare trebuie sa fie de cel putin 1000 de lei.

Daca nu sunt salariat imi luati in calcul alte surse de venituri?

Da, atata vreme cat pot fi demonstrate (contracte, PFA, venituri din chirii, etc.)

Talonul de pensie este suficient pentru a accesa un imprumut Mobilo Credit?

Da.

Pot obtine un credit daca am fost refuzat de alte institutii financiare?

Analiza cererii de creditare se face indiferent daca ai fost refuzat sau nu de catre alte institutii financiare. Decizia finala va fi luata dupa ce vom evalua in mod responsabil capacitatea ta de a rambursa imprumutul.

Pot aplica pentru un nou imprumut Mobilo daca am deja unul in derulare?

Poti aplica pentru un nou imprumut, numai in conditiile in care ai rambursat integral suma imprumutata plus costurile aferente (constituite din dobanda si dupa caz, daca ai optat pentru extinderea duratei creditului, pentru situatia in care doresti extinderea duratei creditului). Imediat ce avem confirmarea achitarii integrale a sumei totale (suma imprumutata plus costurile mentionate mai sus), esti eligibil pentru un nou imprumut rapid. Pentru ca deja esti clientul nostru, vei putea primi banii instant de la aprobare.

Costuri si comisionae

Care sunt costurile imprumutului rapid Mobilo?

Pentru fiecare valoare si termen pe care le alegi, ti se vor afisa informatii complete despre costuri, respectiv dobanda pentru perioada pentru care soliciti imprumutul, suma totala de plata si dobanda anuala efectiva (DAE).

De exemplu: Pentru o Linie de Credit cu dobândă de 1.5%: Pentru un împrumut în valoare de 1000 Ron, rata dobanzii anuale este de 547.5% si DAE: 8721.78% Dobânda este 4535.86 Ron, iar suma totală de plată este de 5535.86 Ron. DAE și suma totală de plată pentru creditul din acest exemplu au fost calculate presupunând că suma aprobată a fost retrasă integral în momentul acordării, iar rambursarea se face în 12 rate lunare egale cu 461.32 Ron.

Ce comisioane platesc la Mobilo?

La noi platesti doar dobanda, Mobilo nu percepe comisioane de administrare.

Daca doresti extinderea duratei creditului, vei plati dobanda acumulata pana in momentul intentiei de prelungire. 

Ce este DAE si cum se calculeaza?

DAE reprezinta dobanda anuala efectiva care exprima, sub forma procentuala, costul anual total al unui credit. Conceptul a fost impus pentru a permite consumatorilor sa compare costurile in special in cazul creditelor imobiliare pe termen foarte lung (30 de ani). Rolul DAE este de a aduce la un numitor comun toate costurile unui credit. Mai exact, DAE transforma si comisioanele aferente unui imprumut sub forma unei dobanzi anualizate. Diferenta dintre DAE si rata dobanzii se datoreaza, in mare parte, costurilor suplimentare: comisioane initiale, lunare, anuale, prime de asigurare de viata, etc. Nu trebuie sa confunzi DAE cu rata dobanzii, deoarece ele joaca roluri diferite. DAE este doar un indicator care se exprima in forma procentuala si nu este folosit in calculul dobanzii platite de client.

In practica DAE s-a dovedit irelevant in analiza creditelor pe termen scurt, de sub un an. Iti recomandam ca pe langa DAE, in cazul imprumuturilor pe termen scurt si foarte scurt, sa compari suma totala de plata la capatul perioadei de creditare dorite, pentru imprumuturile de aceeasi valoare oferite de institutiile financiare. Este de retinut ca DAE nu include informatii despre penalitatile calculate de institutiile financiare pentru intarzierea la plata. De aceea, iti recomandam sa citesti in detaliu conditiile de creditare inainte de semnarea oricarui contract de imprumut.

Cum aflu care este soldul la zi?

Intri in contul tau de client de la Mobilo si in sectiunea 'Credite' vei avea afisata informatia actualizata in ceea ce priveste soldul la zi.

Primirea banilor

Cum aflu daca mi s-a aprobat imprumutul?

Dupa ce iti analizam cererea de imprumut, iti vom trimite un SMS pe numarul de telefon folosit de tine la aplicare. Asigura-te ca ai acces la acesta pentru a putea afla rapid daca imprumutul tau a fost aprobat. Vei primi de asemenea si un email pe adresa furnizata la aplicare.

Cum primesc imprumutul?

Imprumutul este trimis instantaneu pe cardul dvs. Imediat ce semnati cererea, fondurile vor fi transferate direct in contul asociat cardului dvs., astfel incat sa le puteti folosi imediat. Nu trebuie sa faceti nimic suplimentar - procesul este complet automatizat si foarte rapid.

In cat timp primesc banii (de la semnarea contractului)?

Primesti banii INSTANT de la semnarea contractului.

Care sunt bancile partenere Mobilo Finance?

Bancile noastre partenere sunt: BT, BRD, BCR, Raiffeisen si Alpha Bank.

Plata imprumutului

Cum returnez imprumutul rapid Mobilo?

Ai mai multe variante de rambursare din care poti alege:

  • Debitare card – cea mai simpla modalitate de a va plati creditul. Odata inregistrat cardul pe care va incasati salariul/pensia, noi vom putea face retragerea banilor la data scadentei.
  • Online prin card, din contul tau de client de la Mobilo. Pentru a plati online, este necesar sa ai un card valabil, securizat 3D si bani in contul de card la momentul platii (Visa sau Mastercard)
  • Prin virament in contul bancar al Mobilo Credit, prin orice canal de plata doresti (card, cash, ordin de plata, etc.). Iti recomandam sa virezi banii pana cel mai tarziu ora 12 in ziua scadentei, deoarece timpul de procesare a platilor la banca la care ai contul deschis poate fi mai mare si exista riscul sa intri in intarziere de plata.
  • Prin Statiile de Plata SelfPay – cu numerar sau card (plata cu cardul este disponibilă doar în anumite locaţii). Staţiile de Plată SelfPay pot fi găsite în Carrefour, Kaufland, Penny, Profi, Mega Image, alte centre comerciale, benzinării sau magazine de proximitate.
  • Prin Terminalele StartPay ( foste terminale QIWI) – cu numerar. Terminalele StartPay sunt disponibile pe tot teritoriul României și pot fi găsite în supermarketuri, magazine de proximitate sau alte centre comerciale.

Imprumutul se considera inchis in momentul in care banii au intrat in contul Mobilo

Platesti prin virament? Pentru identificarea si confirmarea platii catre noi, te rugam sa introduci numarul contractului tau de credit in detaliile tranzactiei, de exemplu “contract nr. 012345678, plata imprumut”. 

Care este contul bancar al Mobilo Credit in care trebuie sa platesc?

Contul in care poti plati prin virament este RO26BTRLRONCRT0325795805, deschis la Banca Transilvania. 

Te rugam sa te asiguri ca banii intra in contul Mobilo la data scadenta.
Iti recomandam sa faci plata pana cel mai tarziu ora 12 in ziua scadentei. Timpul de procesare a platilor de catre banca la care ai contul deschis poate fi mai mare. Tine cont de faptul ca, in aceasta situatie,  banii vor ajunge la noi cu o zi intarziere fata de data scadenta.

Pot rambursa imprumutul anticipat?

Da. Vei plati valoarea imprumutata integral si dobanda acumulata doar pana in ziua in care rambursezi. Nu se percepe niciun comision de plata anticipata.

Ce fac daca nu pot rambursa imprumutul la scadenta?

Ai posibilitatea de a reesalona (extinde durata) perioada imprumutului cu inca 31 de zile fara alte costuri ascunse!

Tot ce trebuie sa faci pentru a extinde durata creditului este sa achiti dobanda acumulata pana in momentul intentiei de prelungire. Plata dobanzii acumulate se poate efectua prin aceleasi modalitati prin care se poate realiza si plata imprumutului. Extinderea duratei creditului va produce efecte numai dupa confirmarea platii dobanzii. In situatia in care ai datorii catre Mobilo Finance IFN SA dupa trecerea a 90 de zile calendaristice de la scadenta, vom folosi toate mijloacele legale in vederea recuperarii sumelor restante.

Pot schimba modalitatea de plata aleasa initial?

Desigur. Tu alegi care este cea mai usoara si mai eficienta cale de a plati imprumutul. Trebuie doar sa tii cont de eventualele comisioane pe care banca, si nu Mobilo Credit, le poate percepe pentru tranzactiile respective.

Ce se intampla daca data scadenta este intr-o zi nelucratoare?

Si in acest caz, debitarea cardului ramane cea mai simpla modalitate de a plati creditul! Daca ai optat pentru Debitare Automata, vom putea face retragerea banilor la data scadentei, iar tu poti scapa de aceasta grija! O alta metoda de achitare a imprumutului este  Plata Online - cu un card valabil, securizat 3D, Visa sau MasterCard, intri in contul tau de client si platesti. Dobanda calculata va fi pana la data scadenta din contract, indiferent daca aceasta data este intr-o zi lucratoare sau nelucratoare.

Reesalonarea (extinderea duratei) creditului

Pot extinde durata creditului Mobilo?

Da! Poti face acest lucru prin achitarea dobanzii acumulate, afisata in sectiunea ‘Credite’.

Ce presupune reesalonarea (extinderea duratei) creditului Mobilo?

Reesalonarea (extinderea duratei) creditului se poate face pana la 360 de zile.

Tine cont de faptul ca orice extindere a duratei imprumutului inseamna ca dobanda va continua sa fie aplicata, conform contractului, pe durata extinsa, pana la atingerea termenului extins (noului termen).

Reesalonarea (extinderea duratei) creditului presupune achitarea dobanzii acumulate, care este afisata in campul ‘Credite’.

Cum stiu daca mi s-a aprobat reesalonarea (extinderea duratei) imprumutului?

Achiti dobanda acumulata, pentru situatia in care doresti extinderea duratei creditului, iar daca plata se confirma in maximum doua zile lucratoare vei primi instiintarea ca durata imprumutul tau rapid a fost extinsa.

Cum platesc dobanda acumulata?

Ai trei variante de plata din care poti alege:

  • Online prin card, din contul tau de client de la Mobilo. Pentru a plati online, este necesar sa ai un card valabil, securizat 3D si bani in contul de card la momentul platii (Visa sau Mastercard)
  • Prin virament in contul bancar al Mobilo Credit, prin orice canal de plata doresti (card, numerar, ordin de plata, etc.)

Platesti prin virament? Pentru identificarea si confirmarea platii catre noi, te rugam sa introduci numarul contractului tau de credit in detaliile tranzactiei, de exemplu “contract nr. 012345678, reesalonare credit”.

Suntem aici pentru tine

Pentru orice intrebari sau lamuriri suplimentare iti punem la dispozitie mai multe canale prin care ne poti contacta:

Noutăți

Cauți ceva anume?