Cu noi este simplu sa returnezi imprumutul. La data scadentei, sau oricand pe perioada contractuala, ai patru variante de plata din care poti alege:
Debitare card – cea mai simpla modalitate de a va plati creditul. Odata inregistrat cardul pe care va incasati salariul/pensia, noi vom putea face retragerea banilor la data scadentei.
Plata Online – cu un card valabil, securizat 3D, Visa sau MasterCard, intri in contul tau de client si platesti.
Prin Statiile de Plata SelfPay – cu numerar sau card (plata cu cardul este disponibilă doar în anumite locaţii). Staţiile de Plată SelfPay pot fi găsite în Carrefour, Kaufland, Penny, Profi, Mega Image, alte centre comerciale, benzinării sau magazine de proximitate - https://selfpay.ro/localizare.
Instructiuni de plata:
• Selecteaza din meniul principal butonul Rate Credite - Mobilo Credit
• Introdu CNP-ul sau numarul de contract
• Efectueaza plata conform metodei de plata aleasa (numerar* sau card bancar)
• Finalizati tranzactia si asteptati sa fie emisa o chitanta care confirma efectuarea platii.
*Atentie! Daca ati optat pentru plata in numerar, statiile de plata nu dau rest. Suma ramasa dupa plata ratei va fi convertita intr-un bon de rest. Bonul de rest poate fi utilizat direct la Statiile de Plata SelfPay pentru oricare dintre serviciile disponibile. Pentru restituirea banilor intr-un cont bancar puteti contacta serviciul Customer Service la numarul de telefon 021 529 71 01.
Prin Terminalele StartPay ( foste terminale QIWI) – cu numerar. Terminalele StartPay sunt disponibile pe tot teritoriul României și pot fi găsite în supermarketuri, magazine de proximitate sau alte centre comerciale - https://startpay.ro/localizare-terminale-startpay/.
Pentru a achita rata de credit prin terminalul StartPay, trebuie să urmezi instrucțiunile de mai jos:
1. Alegi orice terminal StartPay (fost terminal QIWI) convenabil pentru tine;
2. In meniul principal, selectezi “Servicii financiare”, apoi alegi “Mobilo Credit”
3. Introduci CNP-ul tău și urmezi instrucțiunile ulterioare ale terminalului.
Transfer bancar in contul RO26BTRLRONCRT0325795805, deschis la Banca Transilvania, prin orice canal de plata doresti (card, numerar, ordin de plata)
Imprumutul se considera inchis in momentul in care banii au intrat in contul Mobilo.
In cazul in care achiti prin virament, iti recomandam sa faci plata pana cel mai tarziu ora 12 in ziua scadentei.
Banca la care ai contul deschis poate procesa cu intarziere transferul. Te rugam sa tii cont de faptul ca, in aceasta
situatie, banii vor ajunge in contul nostru dupa data scadenta.